Na deel één te lezen was deel twee een beetje zwak. Jammer. Waar deel één een heerlijk boek was, was deel twee een beetje saai. Heel veel politiek, ik hou daar niet van in een boek. Ik begrijp dat dat soms moet voor het uitdiepen van een verhaal maar voor mij had het niet gehoeven.
Daarnaast zijn er een stuk meer personages, die dus soms ook zomaar afwisselen, wat soms niet helemaal duidelijk is.
Wel is Meg net als in deel één een heerlijk personage, waar ik de beste vrienden mee zou kunnen worden. Ook Simon is weer heerlijk Wolfs. Sam komt in dit boek een stuk minder voor en speelt dan ook een kleine rol in het verhaal.

Het boek leest zelfs met de wat saaie stukken goed en snel weg. Telkens zou ik gaan slapen na nog maar ÉÉN hoofdstuk… Niet dus. Aan het einde werd het ineens MEGA spannend. dus de laatste paar hoofdstukken gingen super snel. Het boek was ineens afgelopen 😦 .

Vanavond gaan we gelijk door naar deel drie ( oké, oké ik ben stiekem al begonnen en heb hem alweer bijna uit ).

Voor wie hem ook heeft gelezen (of alleen deel een) Wie vond jij het leukste?

Ik ben duidelijk fan van: Vlad Sanguinati. 1 Ik ben helemaal gek op vampieren, 2 in dit boek zijn de vampieren toch net even anders en 3 hij is toch zo leuke vent. Ken heel erg om hem lachen.

Dus wie is jou favoriete personage?