Tags

, , ,

Het heeft even geduurd, maar ik heb een goede smoes, ik heb deze week toetsweek. Maar hij is eindelijk uit !! De Anderen van Anne Bishop. Rode letters gaat over Meg Corbyn, een rare 24 jarige die komt schuilen bij Simon Wolfgard. Zijn achternaam houdt in dat hij een Wolf is. Zo heb je ook Beergard, Kraaigard ect.
Bij aankomst solliciteert de half bevroren Meg naar Contactmens. Wat dat inhoudt moet je echt even lezen in het boek  ( het heeft een ingewikkeld tintje).
Zij wordt direct aangenomen ook al verward zij Simon met haar niet-prooi geur ( ook dat moet je maar even lezen ivm spoilers).
In het boek gebeurt er erg weinig en ik zou niet zeggen dat het spannend is. Maar jeeeeeeetje wat een boek. Wat was dat leuk om  te lezen. Ik heb hardop zitten lachen, zowel in huis als in de bus, nou je had ze moeten zien kijken. Sommige stukjes vulde mijn hart met liefde ( ja echt waar ). De groeiende vriendschap is fantastisch om te lezen.
Ik heb al eerder aangegeven er gebeurt weinig maar aan het einde als er iets gebeurd is het MEGA spannend. Alleen de rest van het boek niet maar ook al hou ik ontzettend van spanning in een boek ik merkte het ontbreken ervan niet.
In het begin snapte ik er weinig van en ik moet zeggen dat het een tijd duurde voor sommige dingen mij duidelijk werden. Maar ook dat doet niet af aan hoe ontzettend leuk boek dit is.
Ik raad iedereen die van fantasy houdt het boek aan, als je niet kan kiezen tussen vampieren, wolven of andere mythische wezens, moet je dit boek gewoon lezen. Ze hebben alles. Echt alles. Een dikke vijf sterren.

Nu neem ik afscheid en ga ik leren (lees: ik ga deel twee lezen)

XOXO